Wszelkie prawa do użytych utworów posiada Adrian von Ziegler



 
IndeksCalendarFAQSzukajGrupyRejestracjaZaloguj

Share | 
 

 Evorrein

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Evorrein

avatar



PisanieTemat: Evorrein   Pią Mar 16, 2018 6:01 am


Evorrein
∴ Krew ∴

Informacje podstawowe

WIEK: 18 lat
RASA: Mały Lud
PODTYP: Wampir
WYZNANIE: Wszystkie bóstwa


"Cytat lub motto postaci"


Zdolności i słabości

ZDOLNOŚCI

»  Hematemesis - manipulacja ciśnieniem krwi. Zmniejszenie może prowadzić do nudności i osłabienia, a dalej nawet omdlenia. Zwiększenie zaś może doprowadzać do rozmaitych powikłań, od udaru mózgu i uszkodzenia narządów wewnętrznych, po zwykłe otumanienie i bezsenność. W przypadku otwartych, głębokich ran, zwiększenie ciśnienia wzmaga krwotok. Działa także na zwierzęta.

» Sanguinis - zakrzep krwi. Evorrein może utworzyć w dowolnym miejscu w ciele wybranej osoby zakrzep, większy lub mniejszy, którego skutki są zależne od intencji wampirzycy. Zważywszy na jej łagodną naturę, spotkanie z Sanguinisem najczęściej kończy się omdleniem lub otumanieniem, rzadziej obumarciem organów, bądź kończyn. Zakrzep może być przez nią"rozpuszczony" w dowolnej chwili, dzięki czemu nie doprowadza do nieumyślnych śmierci. Nie działa na zwierzęta.

» Marionetka - kontrola nad ciałem. Za sprawą odpowiedniej manipulacji krwi może kierować ciałem dowolnej osoby (gdyż ów krew otula dane mięśnie i wywołuje w nich chciane skurcze). Osoba kontrolowana jest w pełni zmysłów. Wszystko widzi, słyszy i czuje. Może także mówić, o ile wampirzyca nie zaciśnie mięśni, znajdujących się w pobliżu strun głosowych. Czar marionetki zostaje gwałtownie przerwany, gdy zmusi się osobę kontrolowaną do zranienia samej siebie - taka praktyka uniemożliwia późniejsze zawładnięcie tym ciałem i zamyka jedne drzwi. Działa także na zwierzęta, lecz w ich przypadku kontrola jest trudniejsza, przez co Evorrein może je zmuszać do prostych akcji, jak chociażby przemieszczenie się z miejsca na miejsce.

»

»

»

»

»


SŁABOŚCI

»  Pełnia - podczas każdej pełni musi skrywać się z dala od jakichkolwiek istot "człowiekopodobnych". Jej głód krwi znacznie się wzmaga podczas tej fazy księżyca i oplata jej umysł, przez co wszystkiego, co robi od wschodu do zachodu pełnej tarczy księżyca, jest nieświadoma.

»  Słabość 2

»  Słabość 3

»  Słabość 4


"Cytat lub motto postaci"


Wygląd

Wygląd postaci

Charakter

Charakter postaci

Historia

Historia postaci

Ciekawostki

» Ciekawostka 1
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
 
Evorrein
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: 
Kraina zabawy
 :: 
Otchłań
-
Skocz do: