Wszelkie prawa do użytych utworów posiada Adrian von Ziegler



 
IndeksCalendarFAQSzukajGrupyRejestracjaZaloguj

Share | 
 

 Jaskółka

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Corinne
Przybłęda

avatar



PisanieTemat: Jaskółka   Wto Mar 20, 2018 11:11 am


Corinne Thorn
∴ Natura ∴

Informacje podstawowe

WIEK: 23 lata
RASA: Człowiek
RANGA: Przybłęda
WYZNANIE: Piekel


"Jeśli nie wiesz, którą drogę wybrać, wybierz tą, o której pomyślałeś najpierw"


Zdolności i słabości

ZDOLNOŚCI

»  magia: kontrola roślinności- Corinne potrafi przejąć fizyczną władzę nad wybraną rośliną, znajdującą się pobliżu. Wedle własnej woli może przekształcić korzenie drzew lub manipulować ruchem pędów i pnączy.
»  magia: ciernie- moc jest właściwie małym odłamem od poprzedniej. Ciernie to jedyny element świata roślin, który Corinne potrafi samoistnie stworzyć. Gdy chce je wykorzystać wyrastają pędy z ziemi i poddają się zupełnej manipulacji. Kolce są ostre i mają 1-1,5cm długości.
»  skradanie
»  odcyfrowywanie
»  alchemia
»  otwieranie zamków
»  unieszkodliwianie pułapek
»  używanie broni: broń miotana (noże lub sztylety)

SŁABOŚCI

»  słaba głowa do alkoholi
»  słaba orientacja w terenie
»  choroba morska
»  arachnofobia


"Nie należy mylić prawdy z opinią większości."


Wygląd

Corinne nie jest osóbką, która przyciąga spojrzenia przechodniów, a nawet jeśli to nie zawdzięcza tego swojemu fikuśnemu wyglądowi. Wygląda zupełnie nijako i zwyczajnie. Wzrostem sięga ledwie 170 cm, choć i tak na tle pozostałych kobiet jej rasy okazuje się niekiedy, że to wcale nie tak mało. Cechuje ją smukła, zgrabna i w miarę wysportowana sylwetka. Zawdzięcza to długim podróżom i niejednokrotnemu wpadaniu w tarapaty. Pamiątką po jednej z "przygód" pozostanie dla niej już do końca życia podłużna blizna, po ranie ciętej tuż przy lewej łopatce. Jednak do tej pory nie miała okazji się nikomu nią chwalić. Jej cera jest dość blada, na policzkach i nosie pokryta delikatnymi, ledwo zauważalnymi piegami. Są łatwiej dostrzegalne, po długim pobycie na słońcu, gdy skóra jest lekko opalona. Głowę Corinne pokrywają gęste, ciemnobrązowe włosy, sięgające łopatek. Bliżej twarzy ma kilka krótszych kosmyków, które zazwyczaj są w nieładzie, takie jak wiatr je uczesał. Szczególną uwagę przyciągają jej intensywnie zielone oczęta. Wydają się przenikliwe i nieco tajemnicze, co wzbudza niekiedy u innych nieufność. Nos dziewczyny jest jest niewielki i prosty, natomiast usta są średniej wielkości, pełne i zazwyczaj nieco spierzchnięte.


Charakter

Charakter naszej bohaterki jest na tyle złożony, że trudno go ot tak po prostu opisać. Nie należy ona do osób o lekkim i łatwym uosobieniu. Inni mają problem ze zrozumieniem jej w większości sytuacji, a właściwie to ona sama nie potrafi pojąć własnego działania i myślenia. Corinne nie jest raczej wesołkiem. Fakt, zdarzy się, że na jej twarzy zawita uśmiech, jednak nie jest to częsty widok. Od jakiegoś czasu stała się apatyczna i nieco aspołeczna. Interakcje międzyludzkie nie wychodzą jej najlepiej. Jest śmiała i wystarczająco pewna siebie, więc nie to jest tego przyczyną. Łatwo zraża do siebie ludzi przez swoją bezwzględną szczerość i nieufność. Jest bardzo zamknięta w sobie, więc zazwyczaj odpowiada innym na pytania drogą okrężną, by jak najmniej zdradzić. W większości sytuacji stara się być twardzielką aż do bólu, by tylko nie okazać jakiejkolwiek słabości. Często w jej zachowaniu można dostrzec skrajność, ponieważ przez niektóre przeżycia i światopoglądy popada wręcz w obsesje. Dziewczyna jest nerwowa i impulsywna. Podejmowane przez nią działania rzadko kiedy są przemyślanie. Postępuje zupełnie instynktownie. Zachowuje się jakby życie przybłędy-samotnika jej odpowiadało, bo uważa to za najbezpieczniejszą opcję jeśli chodzi o stan psychiczny. Brak jej zupełnie cierpliwości. Jest za to niesamowicie uparta i zawzięta. Mierzy wysoko, a przy wykonywaniu niektórych rzeczy wykazuje się ogromną determinacją. Ma to swoje pozytywne jak i negatywne odzwierciedlenie. Dobrze jest nie zapominać o swoich celach i uporczywie do nich dążyć, jednak dla osób trzecich bywa to nieco uciążliwe. Przeradza to się tym, że w większości przypadków za wszelką cenę chce mieć rację, a duma nie pozwala jej przyznać, że się myliła. Zawsze znajdzie jakieś wytłumaczenie. Nawet gdy wszyscy jej mówią, że to co robi jest idiotyczne ona i tak nie poprzestanie, bo sama widzi w tym jakiś cel. Wie, że może liczyć tylko na siebie, dlatego nie zważa na słowa i opinię innych. Corinne zachowuje się jakby żyłą poza całym społeczeństwem. Interesują ją zupełnie inne sprawy. Nie wtrąca się politykę i cudze spory, chyba że idzie za tym godziwa zapłata. Dziewczyna nie cieszy się powodzeniem majątkowym, dlatego dla dobrego grosza jest w stanie zrobić wiele.


Ciekawostki

» jest leworęczna
» czasami lunatykuje lub gada przez sen
» uwielbia pić herbatę
» jest zdolna artystycznie, głównie w dziedzinie rysunku
» ma silne łaskotki
» czasami gada do siebie lub do "kogoś"
» nie potrafi tańczyć
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Selphin
Baronessa

avatar



PisanieTemat: Re: Jaskółka   Wto Kwi 03, 2018 12:35 am

Kontrola roślinności
Działanie: Drobne modyfikacje możesz wykonywać w ramach swojego Aspektu, będzie to umiejętność pasywna, która zmniejszy regenerację twojego Heyat do 9/post. Nie możesz jej w żaden sposób "wyłączyć". Co do większych modyfikacji, posłużę się tabelką. Możesz wpływać w ten sposób na małe i średnie rośliny znajdujące się nie dalej niż 10 metrów od ciebie. Duże muszą być co najwyżej 5 metrów od ciebie.

Mały wpływŚredni wpływDuży wpływ
Mała roślina-5 Heyat15 Heyat
Średnia roślina15 Heyat30 Heyat45 Heyat
Duża roślina45 Heyat65 Heyat85 Heyat

Użycie pnączy w celu unieruchomienia
Koszt: 30 Heyat
Koszt podtrzymania: 15 Heyat/post
Dodatkowe: Podmiot zostaje otoczony przez roślinne pnącza, a co za tym idzie - unieruchomiony. W każdym poście, podczas którego trwa zaklęcie, ofiara może wykonać rzut na Siłę lub Zwinność o skali trudności 40 + twój modyfikator z Siły woli. Udany rzut powoduje uwolnienie się. Pnącza można też rozciąć lub spalić, jak każdą inną roślinę. Możesz użyć tego zaklęcia kilkakrotnie w tym samym czasie na tej samej osobie. Wówczas wszelkie koszty i skale trudności liczą się tyle razy, ile zastosowałaś czar - nie licząc modyfikatora z Siły woli, jego dodajesz tylko raz. W praktyce oznacza to, że po rzuceniu zaklęcia raz i wydając 30 Heyat, możesz to zrobić ponownie w kolejnym poście. Wydajesz wtedy 15 Heyat na podtrzymanie zaklęcia oraz kolejne 30 na rzucenie nowego. W następnych postach za podtrzymanie zaklęć płacić będziesz łącznie 30 Heyat, za to skala trudności wyniesie 80 + twój modyfikator z siły woli.

Ciernie
Tworzenie
Koszt: 20 Heyat/m²
Koszt utrzymania: 8 Heyat/m²
Dodatkowe: Każdy kontakt z cierniami prowadzi do jednej lekkiej rany. Jeżeli tworzysz ciernie na obszarze, na którym znajduje się jakaś istota, ma ona prawo do rzutu na Zwinność o skali trudności 40 w celu uniknięcia obrażeń. Koszt podany powyżej jest kosztem tworzenia. Manipulacja nimi podlega pod czar Kontrola roślinności. 1m² cierni postrzegasz jako roślinę średnią. Mechanika działań bezpośrednio ofensywnych opisana została poniżej. Aby stworzyć kolce, musisz znajdować się nie dalej niż 5 metrów od miejsca docelowego. Ich utrzymanie natomiast wymaga, abyś cały czas znajdowała się w odległości nie większej niż 10 metrów od nich.

Atak
Koszt: 20 Heyat (+ utrzymania cierni, jeżeli nie występują naturalnie w pobliżu)
Dodatkowe: Aby użyć tej zdolności, w przypadku gdy cierni nie ma w pobliżu, najpierw musisz je stworzyć. Nie możesz tworzyć cierni i atakować nimi w tym samym poście. Wykorzystujesz ciernie, aby bezpośrednio zaatakować przeciwnika. Roślinę postrzega się jako uzbrojoną, a zamiast modyfikatora ze Zwinności lub Siły, do ataku dodajesz swój modyfikator z Siły woli. W tym samym poście, podczas którego rzucasz zaklęcie, sama również masz prawo zaatakować w tradycyjny sposób, jednak podlegasz wówczas karze -20 do tego testu ze względu na konieczność skupienia się na wykorzystaniu czaru. Jedno rzucenie czaru wystarcza na wykonanie jednego ataku. Aby skutecznie atakować cierniami, zarówno one, ty, jak i twój przeciwnik musicie znajdować się od siebie nie dalej niż 10 metrów.

Akceptuję, miłej gry.

_________________
"Did you really think I wouldn't cheat
just because I was already winning?"
Relacje
Dobytek
Mieszkanie
Komnaty
Theme
Voice
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
 
Jaskółka
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: 
Organizacja
 :: 
Kartoteka
 :: Zaakceptowane
-
Skocz do: