Wszelkie prawa do użytych utworów posiada Adrian von Ziegler



 
IndeksCalendarFAQSzukajGrupyRejestracjaZaloguj

Share | 
 

 Einarr

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Einarr
Berserk

avatar



PisanieTemat: Einarr   Nie Mar 04, 2018 9:48 pm


Einarr Syn Burzy
∴ Dotyk ∴

Informacje podstawowe

WIEK: 35 lat
RASA: Ludź, w sensie człowiek
ORGANIZACJA: Bifröst
RANGA: Berserk
WYZNANIE: Ikol


"I could be your own avenging angel"


Zdolności i słabości

ZDOLNOŚCI

» Parowanie - jego ciało pochłania energię z fizycznego ataku przeciwnika, tym samym sprawiając, że siła ataku i szkodliwość jest zdecydowanie mniejsza. Każde uderzenie jest w ten sposób parowane, a energia płynąca z ciosu pochłaniana i magazynowana przez ciało Einarra. Im dłużej trwa walka, tym silniejszy się staje.
» Riposta - nagromadzona w ten sposób energia może zostać natychmiast zwrócona przeciwnikowi, pod postacią dużo potężniejszego ataku. Im dłużej trwa walka tym silniejsze stają się ataki Einarra, w dodatku może on tę nagromadzoną energię przełożyć na siłę z jaką uderza biczem lub tnie mieczem.
» Percepcja
» Zdolności przetrwania
» Używanie broni: Bicz
» Używanie broni: Krótki miecz
» Zwinność
» Wytrzymałość

SŁABOŚCI

» Alkohol - nie stroni, zdecydowanie nadużywa.
» Ostrza - jest odporniejszy na uderzenia, a także na wybuchy, ale ta odporność kończy się przy ostrzach, którymi można mu zrobić dotkliwą krzywdę.
» Płeć własna - problemem i to sporym jest fakt, że Einarr chętniej się ogląda za przedstawicielami własnej płci, niż przeciwnej. Kobiety w ogóle nie budzą jego pożądania.
» Lenistwo - ciężko go zmusić do walki, zamiast tego woli sobie pogadać, napić się czy chociażby zrobić coś mniej... wymagającego. Po broń sięga naprawdę w ostateczności.
» Lewe oko - jako iż ktoś, kiedyś porysował mu twarz, do dziś ma lekkie problemy z lewym okiem. Troszku gorzej na nie widzi. Na szczęście uraz miał miejsce tyle lat temu, że na tę chwilę doskonale sobie radzi, mimo tego, że z lewej strony widzi trochę gorzej.


"But this dream is ending soon"


Wygląd

Einarr jest wysokim (189cm) mężczyzną, o zwartej i silnej budowie. Jest mężczyzną, który samą posturą często robi należyte wrażenie i niektórym wystarczy na niego spojrzeć, by ich chęć walki opadła. Jego skóra jest jasna, ale muśnięta słońcem staje się ładnie opalona, a nie spalona. Włosy jego są czarne, jak krucze pióra, zdają się wręcz pochłaniać światło, ale nie tylko one. Ten sam kolor ma również zarost i oprawa oczu. W tym ostatnim przypadku powoduje to, że jego tęczówki stają się nienaturalnie jasne, wręcz bezbarwne, chociaż to nie jest do końca prawda. Mają one piękny, głęboki niebieski kolor zamknięty w niemalże czarnej obwódce. Zarost ma zwykle kilkudniowy, a włosy ma nieco dłuższe, chociaż nie sięgają one jego barków.
Ubrany zwykle jest w lnianą, beżową koszulę z wysokim kołnierzem, który zwykle ma postawiony. Pierś jego przepasana jest dwoma skórzanymi pasami. Nosi również skórzane, których nogawki wtyka w wysokie cholewy skórzanych butów. W tali przepasany jest szerokim, nieco gorsetowym pasem, na którym zaczepiony ma krótki miecz, a także bat. Pas ten podtrzymuje również czerwony materiał, który kończy się mniej więcej w okolicach połowy jego łydek.
Najbardziej charakterystyczną cechą jego wyglądu – poza wiecznie rozczochranymi, czarnymi jak smoła włosami – jest podłużna blizna, przebiegająca przez jego lewe oko.
Charakter

Jak na gościa, który podczas walki może wpaść w szał bojowy, Einarr w żaden sposób nie zdradza się z ognistym temperamentem. Właściwie to większość osób określiłaby go, jako osobę wybitnie flegmatyczną i może nawet leniwą. Spokojny i powolny przez większość czasu, tworzy doskonałe złudzenie, któremu znakomita większość przeciwników ulega. Jest zdecydowanie wygadany, niemalże pyskaty co czasem przysparza mu niemałych kłopotów. Średnio u niego z zaufaniem, właściwie ufa tylko osobom poznanym na placu boju. W szale walki ciężko jest knuć i spiskować przeciwko komuś. Sam należy do osób raczej topornych, ciężko myślących, chociaż na swój sposób charyzmatycznych. Kieruje się prostymi zasadami, a także ogólnie jest prostą, nie skomplikowaną osobą, której niewiele do życia potrzeba, a wiele daje szczęście. Nie miesza się w prywatne sprawy innych ludzi, one właściwie w ogóle go nie interesują – no chyba, że nagle cudze problemy, stają się również jego własnymi. Wtedy można się spodziewać tego, że na pewno pomoże je rozwiązać.
Cokolwiek by o nim nie powiedzieć, należy do osób honorowych. Właśnie dlatego rzadko coś obiecuje.


Ciekawostki

» Nikt - poza jego kochankami - nie wie o jego pociągu do mężczyzn;
» Jak przystało na Berserka jest w stanie wpaść w szał wojenny czy też bitewny. Nie dzieje się to od razu, a dopiero po czasie, gdy walka się przedłuża;
» Jest bardzo tolerancyjny, a względem niektórych ras, wykazuje nawet spore zainteresowanie;
» Uczucia? Panie, ja tego tałatajstwa nie mam - bullshit;
» Jego głos można określić jako bas-baryton, a gdy śpiewa, robi to basem - nie śpiewa jednak często;
» Blizny przecinającej jego lewe oko dorobił się, gdy razem z ojcem ćwiczył po raz pierwszy walkę mieczem. Ojciec się zamachnął, przebił się przez jego obronę i... zostawił mu twarzową bliznę;
» Dużo czasu spędza w karczmach, tawernach i innych przybytkach, w których można napić się piwa lub czegoś mocniejszego;
» Lubi wodę pod każdą postacią, a także pływać czy żeglować;
» Ogólnie mało śpi. Dwie, trzy godziny to maks, właśnie dlatego zdarza mu się zasypiać w dziwnych miejscach lub podczas nudnej rozmowy.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Selphin
Baronessa

avatar



PisanieTemat: Re: Einarr   Pon Mar 05, 2018 6:45 pm

Parowanie
Koszt aktywacji: 25 Heyat
Koszt utrzymania: Koszt utrzymania Parowania rośnie z każdym kolejnym postem. Dla drugiego wynosi on 5 Heyat, dla każdego kolejnego o 5 więcej od poprzedniego (zatem 10, 15, 20 etc.).
Dodatkowe: Kiedy otrzymujesz cios od przeciwnika (to znaczy, że wynik jego rzutu był wyższy niż twój), różnicę waszych wyników dzielisz przez dwa. Pierwsza połowa magazynuje się w tobie, drugą natomiast przyjmujesz jako normalny cios (zatem jeśli początkowa różnica wynosiła 20, teraz posiadasz 10 zmagazynowanych punktów, a także ranę odpowiadającą różnicy o wartości 10). W przypadku różnicy nieparzystej, reszta z dzielenia wlicza się do części decydującej o otrzymanych ranach. Bezpiecznie możesz zgromadzić w ten sposób do 60 punktów. Później nadal możesz je zbierać, lecz wówczas możesz narazić się na ryzyko wystąpienia jakichś skutków ubocznych w wyniku "przeładowania".

Riposta
Koszt: 10 Heyat
Dodatkowe: Energia zgromadzona w czasie Parowania zanika wraz z opadem adrenaliny, zatem Riposty możesz użyć tylko w tej samej walce, podczas której gromadziłeś punkty - nie możesz pozostawić sobie rezerw "na później".

Ładna karta, akceptuję, możesz zapisać się do Kronik i całej reszty, miłej gry życzę. ~

_________________
"Did you really think I wouldn't cheat
just because I was already winning?"
Relacje
Dobytek
Mieszkanie
Komnaty
Theme
Voice
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
 
Einarr
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: 
Kraina zabawy
 :: 
Otchłań
-
Skocz do: