Einarr Berserk
| Temat: Einarr Nie Mar 04, 2018 9:48 pm | |
| Einarr Syn Burzy ∴ Dotyk ∴ Informacje podstawowe WIEK: 35 lat RASA: Ludź, w sensie człowiek ORGANIZACJA: Bifröst RANGA: Berserk WYZNANIE: Ikol "I could be your own avenging angel" Zdolności i słabości ZDOLNOŚCI » Parowanie - jego ciało pochłania energię z fizycznego ataku przeciwnika, tym samym sprawiając, że siła ataku i szkodliwość jest zdecydowanie mniejsza. Każde uderzenie jest w ten sposób parowane, a energia płynąca z ciosu pochłaniana i magazynowana przez ciało Einarra. Im dłużej trwa walka, tym silniejszy się staje. » Riposta - nagromadzona w ten sposób energia może zostać natychmiast zwrócona przeciwnikowi, pod postacią dużo potężniejszego ataku. Im dłużej trwa walka tym silniejsze stają się ataki Einarra, w dodatku może on tę nagromadzoną energię przełożyć na siłę z jaką uderza biczem lub tnie mieczem. » Percepcja » Zdolności przetrwania » Używanie broni: Bicz » Używanie broni: Krótki miecz » Zwinność » Wytrzymałość
SŁABOŚCI » Alkohol - nie stroni, zdecydowanie nadużywa. » Ostrza - jest odporniejszy na uderzenia, a także na wybuchy, ale ta odporność kończy się przy ostrzach, którymi można mu zrobić dotkliwą krzywdę. » Płeć własna - problemem i to sporym jest fakt, że Einarr chętniej się ogląda za przedstawicielami własnej płci, niż przeciwnej. Kobiety w ogóle nie budzą jego pożądania. » Lenistwo - ciężko go zmusić do walki, zamiast tego woli sobie pogadać, napić się czy chociażby zrobić coś mniej... wymagającego. Po broń sięga naprawdę w ostateczności. » Lewe oko - jako iż ktoś, kiedyś porysował mu twarz, do dziś ma lekkie problemy z lewym okiem. Troszku gorzej na nie widzi. Na szczęście uraz miał miejsce tyle lat temu, że na tę chwilę doskonale sobie radzi, mimo tego, że z lewej strony widzi trochę gorzej.
"But this dream is ending soon" WyglądEinarr jest wysokim (189cm) mężczyzną, o zwartej i silnej budowie. Jest mężczyzną, który samą posturą często robi należyte wrażenie i niektórym wystarczy na niego spojrzeć, by ich chęć walki opadła. Jego skóra jest jasna, ale muśnięta słońcem staje się ładnie opalona, a nie spalona. Włosy jego są czarne, jak krucze pióra, zdają się wręcz pochłaniać światło, ale nie tylko one. Ten sam kolor ma również zarost i oprawa oczu. W tym ostatnim przypadku powoduje to, że jego tęczówki stają się nienaturalnie jasne, wręcz bezbarwne, chociaż to nie jest do końca prawda. Mają one piękny, głęboki niebieski kolor zamknięty w niemalże czarnej obwódce. Zarost ma zwykle kilkudniowy, a włosy ma nieco dłuższe, chociaż nie sięgają one jego barków. Ubrany zwykle jest w lnianą, beżową koszulę z wysokim kołnierzem, który zwykle ma postawiony. Pierś jego przepasana jest dwoma skórzanymi pasami. Nosi również skórzane, których nogawki wtyka w wysokie cholewy skórzanych butów. W tali przepasany jest szerokim, nieco gorsetowym pasem, na którym zaczepiony ma krótki miecz, a także bat. Pas ten podtrzymuje również czerwony materiał, który kończy się mniej więcej w okolicach połowy jego łydek. Najbardziej charakterystyczną cechą jego wyglądu – poza wiecznie rozczochranymi, czarnymi jak smoła włosami – jest podłużna blizna, przebiegająca przez jego lewe oko. CharakterJak na gościa, który podczas walki może wpaść w szał bojowy, Einarr w żaden sposób nie zdradza się z ognistym temperamentem. Właściwie to większość osób określiłaby go, jako osobę wybitnie flegmatyczną i może nawet leniwą. Spokojny i powolny przez większość czasu, tworzy doskonałe złudzenie, któremu znakomita większość przeciwników ulega. Jest zdecydowanie wygadany, niemalże pyskaty co czasem przysparza mu niemałych kłopotów. Średnio u niego z zaufaniem, właściwie ufa tylko osobom poznanym na placu boju. W szale walki ciężko jest knuć i spiskować przeciwko komuś. Sam należy do osób raczej topornych, ciężko myślących, chociaż na swój sposób charyzmatycznych. Kieruje się prostymi zasadami, a także ogólnie jest prostą, nie skomplikowaną osobą, której niewiele do życia potrzeba, a wiele daje szczęście. Nie miesza się w prywatne sprawy innych ludzi, one właściwie w ogóle go nie interesują – no chyba, że nagle cudze problemy, stają się również jego własnymi. Wtedy można się spodziewać tego, że na pewno pomoże je rozwiązać. Cokolwiek by o nim nie powiedzieć, należy do osób honorowych. Właśnie dlatego rzadko coś obiecuje. Ciekawostki» Nikt - poza jego kochankami - nie wie o jego pociągu do mężczyzn; » Jak przystało na Berserka jest w stanie wpaść w szał wojenny czy też bitewny. Nie dzieje się to od razu, a dopiero po czasie, gdy walka się przedłuża; » Jest bardzo tolerancyjny, a względem niektórych ras, wykazuje nawet spore zainteresowanie; » Uczucia? Panie, ja tego tałatajstwa nie mam - bullshit; » Jego głos można określić jako bas-baryton, a gdy śpiewa, robi to basem - nie śpiewa jednak często; » Blizny przecinającej jego lewe oko dorobił się, gdy razem z ojcem ćwiczył po raz pierwszy walkę mieczem. Ojciec się zamachnął, przebił się przez jego obronę i... zostawił mu twarzową bliznę; » Dużo czasu spędza w karczmach, tawernach i innych przybytkach, w których można napić się piwa lub czegoś mocniejszego; » Lubi wodę pod każdą postacią, a także pływać czy żeglować; » Ogólnie mało śpi. Dwie, trzy godziny to maks, właśnie dlatego zdarza mu się zasypiać w dziwnych miejscach lub podczas nudnej rozmowy. |
|
Selphin Baronessa
| Temat: Re: Einarr Pon Mar 05, 2018 6:45 pm | |
| Parowanie Koszt aktywacji: 25 Heyat Koszt utrzymania: Koszt utrzymania Parowania rośnie z każdym kolejnym postem. Dla drugiego wynosi on 5 Heyat, dla każdego kolejnego o 5 więcej od poprzedniego (zatem 10, 15, 20 etc.). Dodatkowe: Kiedy otrzymujesz cios od przeciwnika (to znaczy, że wynik jego rzutu był wyższy niż twój), różnicę waszych wyników dzielisz przez dwa. Pierwsza połowa magazynuje się w tobie, drugą natomiast przyjmujesz jako normalny cios (zatem jeśli początkowa różnica wynosiła 20, teraz posiadasz 10 zmagazynowanych punktów, a także ranę odpowiadającą różnicy o wartości 10). W przypadku różnicy nieparzystej, reszta z dzielenia wlicza się do części decydującej o otrzymanych ranach. Bezpiecznie możesz zgromadzić w ten sposób do 60 punktów. Później nadal możesz je zbierać, lecz wówczas możesz narazić się na ryzyko wystąpienia jakichś skutków ubocznych w wyniku "przeładowania".
Riposta Koszt: 10 Heyat Dodatkowe: Energia zgromadzona w czasie Parowania zanika wraz z opadem adrenaliny, zatem Riposty możesz użyć tylko w tej samej walce, podczas której gromadziłeś punkty - nie możesz pozostawić sobie rezerw "na później".
Ładna karta, akceptuję, możesz zapisać się do Kronik i całej reszty, miłej gry życzę. ~ |
|